Friday 3 February 2012

Sakit Hati ! :(


huh, tgok tajok post aku pon da tahu aku nga bengang.. mmg sakit hati lahh kn pasal si dea yg aku sayang selame nii buad hal.. duluw time aku trtunggu2 dea call aku takde pulak dea nak call.. then, skrg bile aku sibokkan diri dgn lappy aku nii mule lahh nak call aku bagai.. -,- ee, sengal lahh ! pstuh bilew aku tak perasan yg dea call aku, nak mara2 aku pulak.. sape yg salah ? nak mara2 aku pulak -,- tahu pulak dea ckap dea ade perasaan lahh ape lah, abes aku nii takde perasaan lah ? aku pon ade perasaan jugak lah wea .. ! grr, bengang betol >,< duluw dea takde pon nak contact aku sgt, skrg sibok pulak nak contact aku.. asal contact ? tayah lahh contact ek ? kan dea bole hidop tanpe aku... hahahahh ! sedih lahh ... T_T huh~
SUKE ? LIKE JEW ^_^ NAK KOMEN PON BOLEH.. THANKS !

No comments:

Post a Comment