Saturday 4 February 2012

AbouT MySelf :)


assalamualaikum.. sihat tak ? hope korang sume sihat yew.. hahaa ^.^ thanks coz follow ain.. okay, aku nak perkenalkan tuan empunye blog nii.. ngee~ [sengih sesowang] -,-'  .... okay, foget it ... >,< nme penuh noor ain bt meor zainuddin, korang bole pangel aku ain or 'dekno' .. -,- hahaa, pelik sket nme kedue tuh.. hum, aku tak tahu lahh mcm mne bole wujud nme 'dekno' nii.. hahahahh ! okay, umo aku 18thun tp blom 18thun lg sebab bufday aku thun nii pon tak lepas lg... bhahaha :D .. bufday aku 5/1o/1994, lmbat lg bufday aku.. jgn lupe wish tao ? korang wish bufday aku pon da cukup bermakne dlm hidop aku.. hum, sape yg same tarikh lahir ngn aku ? sep sket.. ! ^.^ hahahh.. kitew bintang LIBRA lahh ~ -,- klau nak tahu aku bace artikel bout owg libra nii kn.. owg libra nii pendiam n senang sgt kena buli... haahaa ! hate it -,- senang2 jew nak buli aku.. aku buli owg takpe.. ngahaha.. ! >,< jahat betol aku nii.. hmm, aku stay kat cheras.. area taman desa cheras.. klau korang tak tahu jugak kat mne, buad2 tahu lahh ek ? :P ... aku tak smbong pon.. sape yg rapat ngn aku jelah tahu perangai aku acane >,< hahaa.. okayy lah, smpai sini jew aku merepek -,- ngee~ len hari kitew jumpe lg.. bye-bye :)
SUKE ? LIKE JEW ^_^ NAK KOMEN PON BOLEH.. THANKS !

No comments:

Post a Comment