Monday 13 February 2012

Rindu Setengah Mati :(


hahaa, mcm tuh skaly aku rindu kt dea.. >,< dea tuh rindu kat aku kew -,- hahhaa, jgn aku dilabel sbagai 'SS' sudah lah... humm ~ aku da lame buad prangai x contact dea, bia dea jew yg contact aku dluw ... bhahaha ! tp, ary nih dea takde contact aku lngsung.. mybe dea da nyirap ngn prangai aku or dea takde kedit kew... ntah lah, aku pon x tao nk ckp acane.. :( takpe, aku nk tgok lame mne dea bole brtahan x contact aku lngsung ! >,< huh, dea dalah jenis yg suke pntingkan kawan.. mmg lah kawan lg pnting, tp xkn lah aku cll smpai bzy x nk ankat phone.. hmm -,- sape x nyirap, mcm tunggul pulak aku nih en.. okay lah, ckp pasal dea buad saked aty jew >,< tp rindu pon ade jugak.. hahha... ape pon aku nk hbungan nih pulih mcm dluw :') x nk gado2 nih.. hmm, korang klau couple pon jge lah hbungan korang elok2 auw <3 okay.. bye-bye :)
SUKE ? LIKE JEW ^_^ NAK KOMEN PON BOLEH.. THANKS !

No comments:

Post a Comment